UniCredit Group     
 

e-ba

INTERNET BANKARSTVO ZA GRAĐANE - e-ba

Ne želite ovisiti o radnom vremenu poslovnica Banke i trošiti vrijeme na čekanje u redovima? Ugovorite e-ba uslugu u najbližoj poslovnici Banke i poslujte s Bankom komotno i u vrijeme kada Vi želite!
e-ba usluga je namijenjena svim domaćim i stranim fizičkim osobama koji imaju otvoren tekući, odnosno, studentski račun u Banci.

Iskoristite niz prednosti koje Vam ova usluga pruža:

e-ba     ULAZ  -  prijavite se u e-ba aplikaciju

Za pomoć pri korištenju usluge e-ba
kontaktirajte Podršku korisnicima
na broj telefona 033 567 460
ili putem e-maila
eba.gradjani@unicreditgroup.ba

  • Ušteda vremena - vršite pregled stanja i prometa po računu, kao i plaćanja i prijenose 24/7, s bilo kojeg mjesta u zemlji i inozemstvu putem računala koje ima omogućen pristup Internetu
  • Praktičnost - bez čekanja u redovima i neovisno o radnom vremenu poslovnica, kako biste dobili najosnovnije informacije, uradili prijenose sredstava s računa na račun ili izmirili svoje obveze
  • Ekonomičnost - naknade za transakcije povoljnije i do 80% u odnosu na šalter poslovnica
  • Sigurnost – tajnost i nepovredivost korisnikovih računa osigurana primjenom sigurnosnog uređaja – tokena

Usluga e-ba omogućuje pregled:

  • stanja i prometa svih KM-ovskih, deviznih i kreditnih računa u vlasništvu klijenta, te računa po kojima je klijent opunomoćenik, jamac ili sudužnik;
  • izvoda po Vašem tekućem i deviznim računima te računima vaših revolving kartica;
  • oročenja i kamatnih stopa na oročenja;
  • osnovnih i dodatnih kartica te prometa po karticama, limita i iznosa dospijeća troškova po karticama;
  • provedenih plaćanja, budućih plaćanja (nalozi unaprijed) i neprovedenih plaćanja.

Putem usluge e-ba možete jednostavno:

  • plaćati režije, rate kredita i ostale račune;
  • obavljati prijenos s vlastitih KM-ovskih računa na KM-ovske račune svih fizičkih i pravnih osoba unutar Banke, te u drugim bankama u BiH;
  • vršiti plaćanja prema inozemstvu;
  • ugovoriti e-uplatnice - ispunjen nalog za plaćanje koji stiže na vaše računalo putem e-ba usluge;
  • promijeniti način dostave izvoda;
  • ugovarati trajni nalog;
  • oročavati svoja raspoloživa sredstva;
  • prenositi novac s vlastitih KM-ovskih na vlastite devizne račune i obratno;
  • zatražiti dostavu potvrde o učinjenom plaćanju na željene e-mail adrese;
  • obaviti kupnju i prodaju stranih valuta te konverziju jedne valute u drugu;
  • kreirati i povlačiti predloške pri plaćanju računa ili prijenosu sredstava.
     

Sigurnost usluge:
Tajnost i nepovredivost korisnikovih računa osigurana je primjenom sigurnosnog uređaja – fizičkog i softverskog tokena.

Fizički token je samostalni, osobnom lozinkom zaštićeni uređaj, namijenjen identifikaciji korisnika Internet bankarstva i digitalnom potpisivanju naloga. Korisnik koristi token prilikom prijave u aplikaciju pomoću samo njemu poznatog PIN-a, tako da ne postoji mogućnost neovlaštenog pristupa korisnikovim računima.

NOVO! m-token je aplikacija koja se koristi putem mobilnog uređaja, a služi za identifikaciju korisnika i potvrdu izvršavanja transakcija putem usluge internet bankarstva (e-ba).

m-token se koristi u iste svrhe kao i fizički token - jedina razlika je u tome što je m-token instaliran u mobilnom uređaju te je time praktičniji i dostupniji za korištenje.

m-token pruža jednaku razinu sigurnosti kao i fizički token, zaštićen je PIN-om koji je poznat samo vlasniku. PIN kojim pristupate m-tokenu možete u bilo kojem trenutku promijeniti. Kao i fizički token, m-token se automatski gasi nakon 3 minute neaktivnosti.

Za korištenje m-tokena potreban je mobilni uređaj koji ima mogućnost pristupa internetu, dovoljno raspoložive memorije za pohranu aplikacije m-token i određeni operativni sustav:

  • Operativni sustav Android
  • Bilo koji drugi mobilni uređaj koji podržava aplikaciju Java ME MIDP 2.0/CLDC 1.1

Nakon preuzimanja i aktivacije aplikacije, pristup internetu pri korištenju m-tokena nije potreban - time je m-token lako dostupan u zemlji i inozemstvu.
Ukoliko imate ugovorenu uslugu internet bankarstva (e-ba) svoj fizički token možete zamijeniti besplatno za m-token u Vama najbližoj poslovnici Banke!
Ako želite koristiti oba tokena, fizički i m-token, u tom slučaju Vam se naplaćuje naknada za izdavanje/ zadržavanje fizičkog tokena sukladno važećoj Odluci o tarifi naknada za usluge u poslovima s fizičkim osobama.
m-token možete ugovoriti u najbližoj poslovnici Banke.

Korisno je znati

Ugovaranje m-tokena je još jednostavnije ako već imate m-ba aplikaciju u svom mobilnom uređaju - budući da se m-token i m-ba usluga nalaze u istoj aplikaciji nije potrebno ponovno preuzimanje i aktivacija aplikacije, dovoljno je da posjetite najbližu poslovnicu kako bi Vam se pridružio m-token.

Ukoliko ste korisnik m-ba aplikacije verzije 1.1.1 (Android OS) ili 1.0.51 (ostali JAVA uređaji), od 24.03.2014. godine će Vam biti ponuđena nadogradnja aplikacije, nakon čega ćete na početnom ekranu dobiti novi izbornik – m-token.

m-token i m-ba su neovisni, što znači da ugovaranjem m-ba usluge ne znači da korisnik ujedno ima ugovoren i m-token i obratno.

Želite Više informacija?
Za sva pitanja i informacije možete se obratiti Podršci korisnicima na broj telefona 033 567 460,
putem e-maila eba.gradjani@unicreditgroup.ba ili u Vama najbližoj poslovnici Banke.

KONTAKTIRAJTE NAS